مرکز مشاوره ایران تحصیل
یران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مش

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیلیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دفترچه دانشگاه علمی کاربردی لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی azmoon.medu.ir ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور dipcode.medu.ir ثبت نام کنکور سراسری 97 ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 ثبت نام دانشگاه آزاد


پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان – azmoon.medu.ir

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان  باید در مرحله‌ای جداگانه‌ باید پرداخت می شود ؟ ثبت نام مدارس تیزهوشان در دو مرحله انجام می‌گیرد . اولین مرحله ی ثبت نام در اواخر بهمن و اوایل اسفند صورت می پذیرد و مرحله دوم ثبت نام در فروردین ماه انجام می‌گیرد . مراحل ثبت نام تیز هوشان بصورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ثبت نام استعدادهای درخشان انجام می‌پذیرد .

برای اطلاع از میزان هزینه ثبت نام تیزهوشان  و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان با ما تماس بگیرید.

02170707024 : شماره تماس مرکز مشاوره ایران تحصیل

 

 نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

داوطلبان گرامی جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 که در اواخر بهمن ماه و یا اوایل اسفند ماه صورت می‌گیرد، به سامانه ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشانبه نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نمایید . شما دانش آموزان گرامی جهت ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان به کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود نیاز دارید . در کادرهای مربوطه کد ملی خود و شماره سریال شناسنامه خود که 6 رقمی است و در شناسنامه وجود دارد وارد کنید . شماره سریال شناسنامه را در کادر مربوط به رمز ورود بنویسید ، سپس اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کرده و ثبت نام اولیه را انجام دهید .

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان – مشاوره تحصیلی رایگان – مشاوره تحصیلی دبیرستان – مشاوره تحصیلی تلفنی  – مشاوره تلفنی کنکور

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

دانش آموزان و والدین گرامی! مشاوران مرکز ایران تحصیل می‌توانند در کمترین زمان تمام مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان را برای شما انجام دهند. از هر کجای ایران که هستید می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به راحتی ثبت نام شما تکمیل گردد.

 02170707024 : شماره تماس مرکز مشاوره ایران تحصیل

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

مدارس تیزهوشان یا مدارس استعدادهای درخشان که دانش آموزان را از طریق آزمون جذب می‌کنند ، هر ساله این آزمون‌ها بصورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود ، تمام دانش آموزان بصورت یکسان مورد سنجش قرار می‌گیرند و هیچ یک از سهمیه‌های شاهد، جانبازان، روستایی و … تاثیری در نتیجه و رتبه آزمون دانش آموزان ندارند. پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان و سمپاد (  sampad.medu.ir تنها از طریق نمره و امتیازی است که در آزمون بدست می‌آورند . برای بهرمندی از مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارباط باشید .

زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش دانش آموزانی که ثبت نام اولیه تیزهوشان را انجام داده‌اند از نیمه دوم فروردین ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را بصورت اینترنتی و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب که رمز دومشان فعال است، پرداخت نمایند.برای مطالعه دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان روی عبارت کلیک کنید .

نکته مهم : داش آموزان گرامی باید بدانید که سایت فقط برای افرادی باز می‌شود که قبلا ثبت نام اولیه را انجام داده و باید مرحله دوم یعنی پرداخت هزینه را انجام دهند.

شرایط پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97 – 98

برای آگاهی از شرایط پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان همانطور که اشاره شد بعد از مرحله اول و انجام ثبت نام اولیه، در نیمه دوم فروردین ماه که زمان دقیق آن اعلام خواهد شد ، به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان وارد شوید. برای ورود به سامانه باید کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. دقت داشته باشید که شماره سریال مخصوص داوطلبانی است که رمز عبور همگام خود را تغییر داده‌اند، در غیر اینصورت باید از همان رمز عبور همگام استفاده نمایید.
بعد از ورود به سامانه ثبت نام در صفحه اول ثبت نام، در زیر ستون “وضعیت پرداخت” کلیک کنید تا شما به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شوید. دقت کنید که کارت بانکی شما باید شامل رمز دوم اینترنتی باشد. بنابراین با داشتن رمز دوم می‌توانید در همان صفحه، پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 را انجام دهید.

درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در روند ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان  با  شماره 02170707024 – 02170707024 تماس بگیرید تا شما را دقیق راهنمایی کنیم.

کانال اطلاع رسانی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

کانال اطلاع رسانی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

میزان هزینه ثبت نام تیزهوشان – پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای در سال گذشته اعلام کرد که هر دانش آموز متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان باید مبلغ شانزده هزار و پانصد تومان را پرداخت نمایند. این مبلغ برای ورودی اول متوسطه و ورودی دوم متوسطه یکسان است و هر دو پایه تحصیلی تعرفه یکسانی پرداخت می‌کنند.

 

قابل توجه دانش آموز متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان : در صورتی که شناسنامه خود را تعویض نموده و سامانه ثبت نام استعدادهای درخشان، شماره سریال شما را شناسایی نمی‌کند، باید از شماره سریال قدیمی خود استفاده نمایید تا بتوانید وارد سامانه شوید. 

مطالب مرتبط با پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان :



:: برچسب‌ها: ثبت نام تیزهوشان ,

نویسنده : محسن تاریخ : دو شنبه 16 بهمن 1396

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کارشناسی و کاردانی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای دانش آموزان محصل و کنکوری از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد به این صورت که این دانش آموزان بعد از شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور، و بعد از دریافت نتایج کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور، در صورتی که به هر دلیل به نتیجه دلخواه خویش نرسیده باشند، می توانند به فکر ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بیافتند و با اطلاع از شرایط پذیرش این دانشگاه ها، به سمت این دانشگاه ها در سراسر کشور رفته و در رشته مورد نظر و مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند و مدرک کاردانی یا کارشناسی خویش را پس از گذراندن مدت زمان تحصیل خویش، دریافت کنند.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای افرادی که پس از دریافت مدرک دیپلم خویش، از ادامه تحصیل منصرف شده و به هر دلیلی به کار های دیگر مشغول شده اند و یا به خدمت سربازی رفته اند و بعد از مدتی قصد ادامه تحصیل و دریافت مدرک های دانشگاهی، به هر دلیلی ، کرده اند، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای این دسته از افراد مسئله بسیار مهمی به شمار می آید. به این صورت که اگر این افراد قصد ادامه تحصیل و گذراندن زمان دانشجویی خود در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور را داشته باشند، می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و در صورت داشتن شرایط مورد نیاز، در این دانشگاه پذیرش شده و در رشته مورد علاقه و مورد نیاز خویش، به ادامه تحصیل مشغول شوند و پس از گذراندن مدت زمان تحصیل خویش، مدرک کاردانی یا کارشناسی خود را دریافت نمایند.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای کارمندان ادارات مختلف که قصد ادامه تحصیل و دریافت مدرک های بالاتر دانشگاهی دارند نیز ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که این افراد وقت و زمان کافی برای مطالعه و آماده شدن برای کنکور های مختلف و رقابت با بقیه دانشجویان و دانش آموزان را ندارند. پس با اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و در صورتی که شرایط مورد نظر را داشته باشند، می توانند در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور پذیرش شده و در رشته مورد علاقه و مورد نیاز خود، ادامه تحصیل دهند و پس از گذراندن مدت زمان تحصیل خویش، مدرک کاردانی یا کارشناسی خود را دریافت نمایند.برای اطلاع از شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ روی عبارت کلیک کنید

كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی

كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی

برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و … ،

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707024  زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کاردانی

نکته بسیار مهم، کلیدی و قابل توجه در مورد مقطع کاردانی در موضوع شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، عدم محدودیت تغییر رشته می باشد. به این معنی که شما بدون توجه به اینکه در مقطع دبیرستان در چه رشته ای تحصیل کرده اید، می توانید در هر رشته ای از رشته های مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور، پذیرش شده و در آن رشته ادامه تحصیل دهید. توجه کنید که برای ثبت نام و پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در مقطع کاردانی، نیازی به مدرک پیش دانشگاهی شما نمی باشد و تنها با داشتن مدرک دیپلم می توانید در این مقطع دانشگاه جامع علمی کاربردی، پذیرفته شوید. لازم به ذکر است که مدت دوره مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 4 الی 5 ترم می باشد. بقیه شرایط ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی به شرح زیر می باشد:

1- نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان. شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

2- برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی اینجا را کلیک کنید.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کارشناسی ناپیوسته

نکته بسیار مهم، کلیدی و قابل توجه در مورد مقطع کارشناسی نا پیوسته در موضوع شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، عدم محدودیت تغییر رشته می باشد. به این معنی که شما بدون توجه به اینکه در مقطع کاردانی در چه رشته ای تحصیل کرده اید، می توانید در هر رشته ای از رشته های مقطع کارشناسی نا پیوسته دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور، پذیرش شده و در آن رشته ادامه تحصیل دهید. لازم به ذکر است که مدت دوره مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 4 الی 5 ترم می باشد. بقیه شرایط ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی به شرح زیر می باشد:

1- نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان.شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 

2- برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی. شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی




نویسنده : محسن تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1396

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کاردانی و کارشناسی

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

برای  بهرگیری از مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024

زمان پاسخگویی همه روزه  8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل دردانشگاه علمی کاربردی را دارند بسیار پر اهمیت می باشد به صورتی که داوطلبین می بایستی با شیوه کاری و نحوه ی آموزش این دانشگاه آشنا شوند تا بتوانند در انتخاب دانشگاه موفق باشند از جمله مباحثی که داوطلبین برای انتخاب این دانشگاه مد نظر قرار می دهند  اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی است تا بتوانند با آگاهی کامل از لیست رشته ها ، زشته مورد علاقه را انتخاب کنند و با آگاهی از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بتوانند انتخابی درست و هدفمند انجام دهند.

 

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کاردانی

دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور در دوره های کاردانی در 5 دسته گروه آموزشی ( صنعت ، خدمات اجتماعی ، مدیریت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر ) در ترم های مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. داوطلبان پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در مقطع کاردانی در هر یک از دسته ها بدون توجه به اینکه چه مدت از زمان دریافت مدرک دیپلم مقطع متوسطه شان گذشته است در زمان های مقرر برای پذیرش ورودی های جدید به دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور رفته، در صورت داشتن شرایط پذیرش علمی کاربردی ، در این دانشگاه ها ثبت نام کرده و در رشته مورد علاقه و یا مورد نیاز خود، به تحصیل ادامه دهند و پس از اتمام دوران تحصیل ، مدرک دانشگاهی خویش را دریافت نمایند.

برای اطلاع از شرایط پذیرش مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور، اینجا کلیک کنید.

شایان ذکر است که متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  سراسر کشور، بدون نیاز به رشته دیپلم متوسطه ای که اخذ کرده اند می توانند در صورت داشتن شرایط مورد نیاز برای پذیرش علمی کاربردی ، در هر کدام از رشته های ارائه شده از سوی دانشگاه علمی کاربردی ، به عنوان دانشجوی ورودی جدید پذیرفته شده و در آن رشته ادامه تحصیل داده پس از اتمام زمان تحصیل، مدرک تحصیلی دانشگاهیشان را دریافت نمایند.



:: برچسب‌ها: دانشگاه علمی کاربردی,

نویسنده : محسن تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1396

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی – زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 96 – 97

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

مدارس تیزهوشان هر سال از طریق برگزاری آزمون ، دانش آموزان را برای دوره‌های هفتم و دهم متوسطه جذب می‌کنند. دانش‌آموزان برای ثبت نام تیزهوشان ششم ابتداییو ثبت نام تیزهوشان نهم باید واجد شرایطی باشند که در ادامه به آن می پردازیم . آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 جهت ورود دانش آموزان ششم ابتدایی به دوره اول متوسطه است . زمان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 اواخر بهمن ماه آغاز می شود و در اوایل اسفند به به اتمام می رسد.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام می‌توانید با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

02170707024 : شماره تماس مرکز مشاوره ایران تحصیل

 

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی و آزمون مدارس تیزهوشان برخلاف آزمون مدارس نمونه دولتی بصورت کشوری برگزار می‌شود و  برخلاف آزمون مدارس نمونه دولتی هیچ سهمیه‌ای در نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 تاثیز ندارد و تمام دانش آموزان بطور یکسان برای قبولی در آزمون تیزهوشان با هم رقابت می‌کنند. از جمله مباحث مهمی که در مبحث ثبت نام مدارس تیزهوشان به آن می پردازیم عبارتند از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 ، زمان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 ، زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 ، سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و…

 

مشاوره تحصیلی دبیرستان – مشاوره تحصیلی تلفنی – مشاوره تحصیلی آنلاین مشاوره ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

شرایط ثبت نام تیز هوشان برا ی کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی را دارند به گونه ایست که می‌بایست کلیه نمراتشان در پایان سال تحصیلی پنجم ابتدایی در مقیاس خیلی خوب باشد و یا یکی از نمرات مقیاس خوب و نمرات باقی دروس دارای مقیاس خیلی خوب باشند. دانش آموزان باید دارای تابعیت ایرانیباشند و دانش آموزان غیر ایرانی در شرایط خاص حق ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان را پیدا می‌کنند.

والدین گرامی جهت رفع هرگونه ابهام در زمینه ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی با ایران تحصیل تماس  بگیرید.

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه 96 خواهد بود. ثبت نام در دو مرحله انجام می‌شود . مرحله اول ثبت نام و مرحله دوم پرداخت هزینه ثبت نام  داوطلبان می‌بایست در مرحله اول با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نمایند و ثبت نام اولیه را انجام دهند. لازم به ذکر است دانش آموزانی که ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند، می‌بایست در فروردین ماه هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند.

نکته : هر دو مرحله ی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی و پرداخت هزینه ثبت نام تیز هوشان بصورت اینترنتی می‌باشد.

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

کلیه دانش آموزان جهت ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی می‌توانند برای انجام تمامی مراحل ثبت نام با مرکز ایران تحصیل تماس گرفته تا مشاوران ما در کمترین زمان ثبت نام شما را انجام داده و به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند.

021-70707024 : شماره تماس

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

هر ساله آزمون تیزهوشان در نیمه اول اردیبهشت ماه بصورت هماهنگ کشوری برگزار می شود . دانش آموزان باید توجه داشته باشندقبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98 لازم است یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ، به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98

هر دوره بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی که در نیمه اول اردیبهشت ماه صورت می‌پذیرد، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی  پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد و دانش آموزان گرامی می‌توانند نتایج آزمون تیز هوشان را در سایت Azmoon.medu.ir بصورت اینترنتی دریافت نمایند. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان بطور معمول بعد از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی خواهد بود.

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

برای مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 

021-70707024 تماس بگیرید.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97- 98 به دو دسته : استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی تقسیم می‌شوند. حدود هشتاد درصد از نمره آزمون را سوالات استعداد تحصیلی تشکیل می‌دهد و مطابق با مطالب کتاب های درسی طراحی می‌شوند. سوالات استعداد تحلیلی نیز بیست درصد نمره آزمون را شامل شده و از خارج از کتاب طراحی می‌گردد و با مطالب کتب درسی تلفیق می‌شوند. سی درصد از سوالات آزمون از کتب درسی پایه پنجم ابتدایی و حدود هفتاد درصد از سوالات نیز از کتب پایه ششم ابتدایی طراحی می‌شوند.

نکته مهم : هر جواب صحیح سه امتیاز مثبت و هر جواب غلط یک امتیاز منفی را در پی دارد. سوالات بی پاسخ هیچ امتیازی دریافت نمی‌کنند. سوالاتی که دو پاسخ داشته باشند یک امتیاز منفی دریافت می‌کنند.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

مطالب مرتبط :



:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس تیزهوشان,

نویسنده : محسن تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1396

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان – ویژگی مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان برای دانش آموزانی که می خواهند در مدارسی با امکانات رفاهی بالا و سطح فکری برتری تحصیل کنند بسیار پر اهمیت است برای معرفی مدارس تیز هوشان باید گفت مدارسی هستند که سطح آموزشی و پرورشی تمام برنامه‌های آنان با مدارس عادی متفاوت است. دانش آموزان را از طریق آزمون پذیرش می‌کنند و دانش آموزان مستعد و تیزهوش به این مدارس راه پیدا می‌کنند. آزمون تیزهوشان هر سال در کل کشور و بصورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود. سهمیه‌ها در این آزمون تاثیری ندارد. این شرایط موجب می‌شود که این مدارس، خاص و ممتاز باشند. برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 قبل از هر اقدامی باید شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان را به دقت مورد برسی قرار دهیم که در ادامه به آن می‌پردازیم.

             برای اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان و نحوه ثبت نام تیزهوشان 97-98 با ما تماس بگیرید.       

       02170707024 : شماره تماس مرکز مشاوره ایران تحصیل

 

 

معرفی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

سخنی با والدین محترم و دانش آموزان عزیز :

همانطور که واقفید تنها با یک آزمون و قبولی در آن نمی‌توان دانش آموز مستعد را متمایز دانست. برای تشخیص دادن استعداد یک دانش آموز که کاری بسیار تخصصی است، موارد زیادی باید لحاظ شود :

  • برآیند روش‌های متعدد توسط متخصصان و ابزارها
  • آزمون های هوش
  • گزارش والدین و معلمان
  • خودسنجی
  • آزمون های پیشرفت تحصیلی
  • و …

با توجه به موارد ذکر شده تنها قبولی در آزمون استعدادهای درخشان را بعنوان یک هدف عالی و مهم برای فرزند خود لحاظ نکنید. اهداف متعالی بسیاری در نظام هستی وجود دارد که فرزندان شما می‌توانند با دست‌یابی به آنها به بهترین موفقیت‌ها نائل آیند. شما نیز تنها هدفتان این نباشد که فرزندان را برای مدارس نخبه و دانشگاه‌های نخبه آماده کنید بلکه هدف‌های بی‌نهایت والاتری وجود دارند مانند : تربیت فرزندان سالم، هدفمند، تلاشگر، صادق، متعهد، قانونمند و خودباور. و… در مقاله ی ” شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ” به موارد مهمی اشاره می‌کنیم که عبارتند از :

ویژگی مدارس تیزهوشان – شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 – شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم – شرایط ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان – شرایط پذیرش مدارس تیزهوشان 97-98

ویژگی مدارس تیزهوشان – شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

  • دانش آموزان از طریق آزمون پذیرفته می‌شوند.
  • حتی کادر اداری و آموزشی مدارسان تیزهوشان نیز گزینش می‌شوند.
  • مدارس تیزهوشان از لحاظ مالی خودکفا هستند. مثلا یکی از منابع درآمد آنها از طریق حق الثبت می‌باشد.
  • ساعت درسی در مدارس تیزهوشان همانند سایر مدارس، سی ساعت در هفته است.
  • این مدارس در کنار آموزش، در انتشار کتاب‌های مکمل در دروسی همچون ریاضیات، علوم، ادبیات و … فعالیت دارند.
  • در طول سال تحصیلی بصورت متمرکز کشوری، دو آزمون پیشرفت تحصیلی از دانش آموزان گرفته می‌شود.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

مشاوره تحصیلی تلفنی – مشاوره تحصیلی دبیرستان – مشاوره انتخاب رشته دبیرستان – مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیز هوشان 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

از جمله شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان تابعیت ایرانی است . البته دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص پذیرش می‌شوند.
دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، باید در حال تحصیل در پایه ششم ابتدایی باشند.
دانش آموزان ششم ابتدایی باید تمام دروس خود را در سال تحصیلی پنجم ابتدایی، نمره خیلی خوب یا حداکثر در یک درس نمره خوب و در بقیه دروس نمره خیلی خوب کسب کرده باشند تا بتوانند شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان را داشته باشند.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم – شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

تابعیت ایرانی داشته باشند. البته دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص پذیرش می‌شوند.
معدل دانش آموزان پایه نهم در سال هشتم نوزده یا بالای نوزده باشد.
دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم باید در حال تحصیل در پایه نهم باشند.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

جهت مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 –  ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97-98 باشماره 02170707024 تماس بگیرید. ثبت نام بدون ایراد و دقیق در مرکز مشاوره ایران تحصیل

چند نکته مهم :

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 برای مرحله اول که ثبت نام اولیه می‌باشد، در اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه و برای مرحله دوم که مرحله پرداخت هزینه می‌باشد، در فروردین ماه است. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 حدودا پنج الی شش هفته پس از برگزاری آزمون هست. دانش آموزان با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 97 هست .

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان97-98 – زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان با ما تماس بگیرید.

شرایط ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان

ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان تنها مخصوص آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. بنابراین دانش آموزان پایه هفتم و هشتم متوسطه، که در مدارس تیزهوشان درس خوانده‌اند و معدل هر دو سال آنها بالای هفده شده باشد، مجاز می‌باشند که بدون ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 و بدون آزمون وارد مدرسه تیزهوشان در پایه دهم شوند. باز هم تاکید می‌کنیم که این شرایط تنها برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم است.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98

1– پذیرش در آزمون تیزهوشان و ورود به مدارس تیزهوشان تنها از طریق آزمون و نمره‌ای که دانش آموزان از آزمون کسب می‌کنند می‌باشد و معدل دانش آموزان و نیز سهمیه‌های روستایی، جانبازان و شاهد و … در نتیجه آزمون تاثیری ندارد.

2- برای ظرفیت ثبت نام تیزهوشان لازم به ذکر است که در زمان ثبت نام اینترنتی در سایت ثبت نام، برای ظرفیت تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 اطلاع رسانی می‌شود.

3- دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان می‌بایست در زمان ثبت نام، با توجه به محل سکونت خود در سال 96-97، اقدام به انتخاب مدرسه نمایند. شما دانش آموزان مجازید حداکثر سه دبیرستان را در دوره اول یا دوم به تربیت اولویت انتخاب نمایید زیرا برخی شهرستان‌ها در دوره های اول و دوم تیزهوشان دارای چند دبیرستان تیزهوشان می‌باشند.

4- دانش آموزان در زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 97-98 تنها می‌توانند یک رشته تحصیلی را انتخاب کنند. در ضمن پذیرش نهایی مدارس دوره دوم متوسطه برای رشته‌های : ریاضی و فیزیک – علوم تجربی و علوم انسانی، بستگی به کسب شرایط احراز رشته بر اساس آیین نامه هدایت تحصیلی دانش آموز می‌باشد.

5- در دوره دوم متوسطه، دانش آموزان در سال اول تحصیلی مجاز به تغییر رشته نخواهند بود و در سال‌های بعد مجاز به تغییر رشته هستند اما ضروری است که کف امتیاز قبولی در رشته مورد نظر خود را در آزمون ورودی دبیرستان کسب نمایند.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

مشاوران ایران تحصیل در صورتی که شما والدین و دانش آموزان عزیز هرگونه سوال و پرسشی در زمینه شرایط پذیرش مدارس تیزهوشان 97-98 دارید شما را دقیقا راهنمایی می‌کنند.

شرایط پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان 97-98

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان دوقلو تمایل به شرکت در آزمون تیزهوشان دارند و در شرایطی که تنها یکی از آنها پذیرش می‌شود، آن دیگری در صورتی که حداقل هشتاد درصد نمره آخرین نفر قبولی را کسب نماید مجاز به ثبت نام در مدارس تیز هوشان می شود .

والدین گرامی جهت مشاوره پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان – آگاهی از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان و انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان و ویژگی مدارس تیزهوشان با ما تماس بگیرید.

021-70707024 : شماره تماس

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 

کانال اطلاع رسانی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

کانال اطلاع رسانی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

مطالب مرتبط باا شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان :



:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس تیزهوشان,

نویسنده : محسن تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1396

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان 97-98 – azmoon.medu.ir

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سمپاد 97-98

برای ثبت نام در سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای دخشان 97-98 – معرفی بهترین کتاب ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان و تخمین رتبه قبولی تیزهوشان با شماره زیر تماس بگیرید تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

02170707024

ثبت نام مدارس تیزهوشان آغاز شد لذا داوطلبان گرامی جهت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می توانند از سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir و یا سامانه sampad.medu.ir امور مربوط به ثبت نام خود را پیگیری کنند و در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم تنها راه ثبت نام در مدارس تیزهوشان سمپاد ثبت نام در سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بوده و ثبت نام حضوری در هیچ یک از مدارس تیزهوشان انجام نخواهد شد لازم به ذکر است ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان به منزله ثبت نام در مدارس تیزهوشان نمی باشد و ثبت نام در صورتی در صورت قبولی دانش آموز در آزمون پس از اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 قطعی خواهد شد.

به اطلاع داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان می رسانیم تمام مراحل ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی خواهد بود و ثبت نام حضوری در هیچ کدام از مدارس انجام نخواهد گرفت ضمنا داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آرمون تیزهوشان و آگاهی از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان اقدام به ثبت نام نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام می توانند در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کرده و در آزمون حاضر شوند ضمنا داوطلبان می بایست پس از ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نمایند لازم به ذکر است ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و همچنین ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم فقط از درگاه azmoon.medu.ir امکان پذیر است ، لازم به ذکر است یادآور شویم که داوطلبان ثبت نام مدارس تیزهوشان برای موفقیت در آزمون و دریافت منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و همچنین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم می توانند با شماره 02170707024 تماس حاصل نموده و برای دریافت مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان اقدام نمایند.

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نام نهادی است که بر امور تحصیلی دانش آموزان مستعد و نخبه که بهره هوشی بالایی دارند نظارت می‌کند و به اختصار به آن سمپاد می‌گویند. این سازمان در بین دانش آموزان و بین عموم به موسسه تیزهوشان معروف است. موسسه تیزهوشان در شهرهای پرجمعیت دارای مدارس راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه و پسرانه می‌باشد. گزینش در سازمان سمپاد از طریق آزمون و در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان صورت می‌گیرد. این آزمون‌ها نیز عمدتا بر پایه ارزیابی هوش، دانش ریاضیات و علوم است.

آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه هر سال در تاریخ معینی بین دانش آموزان واجد شرایط از سراسر کشور برگزار می‌شود و دانش آموزان از طریق نمره‌ای که در آزمون کسب می‌کنند، به مدارس تیزهوشان یا مدارس استعدادهای درخشان سمپاد پذیرفته می‌شوند. ثبت نام در این آزمون‌ها بصورت اینترنتی و از طریق سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان Azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد.

درگاه سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان هفتم و دهم

 

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان – شرایط و ضوابط

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال 97

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال 97

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ششم ابتدایی 97-98

1– دانش آموز تابعیت ایرانی داشته باشد و البته دانش آموزان غیر ایرانی در شرایط خاص پذیرش می‌شوند.

2- دانش آموز در حال تحصیل در پایه ششم ابتدایی باشد.

3- تمام نمرات پایه پنجم دانش آموز در مقیاس خیلی خوب باشد. البته در صورتی که یک نمره یک درس در مقیاس خوب باشد نیز بلامانع است.

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نهم  97-98

1 دانش آموز تابعیت ایرانی داشته باشد و البته دانش آموزان غیر ایرانی در شرایط خاص پذیرش می‌شوند.

2 دانش آموز در حال تحصیل در پایه نهم متوسطه باشد.

3 معدل سالانه دانش آموز در پایه هشتم متوسطه می‌بایست 19 یا بالای 19 باشد.

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

نکته مهم : شرایط ویژه‌ای برای دانش آموزانی که در پایه‌های هفتم و هشتم در مدارس تیزهوشان تحصیل کرده‌اند وجود دارد و آن این هست که اگر معدل آنها در هردو سال بالای 17 باشد می‌توانند بدون شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، به مدرسه تیزهوشان راه یابند. این شرط تنها برای آزمون نهم به دهم تیزهوشان است.

 

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان – زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

مرحله اول (ثبت نام اولیه) : اواخر بهمن یا اوایل اسفند مرحله اول ثبت نام بصورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سمپاد Azmoon.medu.ir و وارد کردن اطلاعات دانش آموزی در فرم ثبت نام، انجام می‌پذیرد.

مرحله دوم (پرداخت هزینه ثبت نام) : در فروردین ماه می‌بایست به سایت ثبت نام سمپاد مراجعه نمایید و با ورود به درگاه بانکی و از طریق شماره کارت بانکی که دارای رمز دوم می‌باشد، اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 نمایید.

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

با توجه به این که انجام مراحل ثبت نام تیزهوشان برای شما والدین عزیز سخت یا پیچیده است و یا سوال و ابهامی در مراحل مشاهده کردید، می‌توانید با شماره 02170707024 تماس بگیرید. مشاوران شما را ساده و دقیق راهنمایی می‌کنند تا بدون دغدغه ثبت نام قرزندان تکمیل شود.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان زمان برگزاری آزمون 97-98

آزمون تیزهوشان طبق روال هر سال در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 97 برگزار می‌شود. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98 نیز حدودا یک هفته قبل از تاریخ آزمون، آماده تحویل است.

والدین گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت ثبت نام تیزهوشان Azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. با نوشتن کد ملی دانش آموزی در کادر نام کاربری و نوشتن شماره سریال 6 رقمی شناسنامه دانش آموز در کادر رمز عبور، وارد پروفایل شخصی فرزند خود شوید. در آنجا از قسمت گوشه سمت چپ روی گزینه سبزرنگ ” کارت ورود به جلسه ” کلیک کنید و از آن پرینت گرفته و چاپ نمایید. محل آزمون هر داوطلب و تاریخ برگزاری آزمون روی کارت ورود به جلسه درج شده است.

 

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان زمان اعلام نتایج آزمون 97-98

نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 معمولا پنج الی شش هفته پس از برگزاری آزمون در سامانه ثبت نام تیزهوشان منتشر می‌شود. با ورود به سامانه می‌توانید کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 ، نتایج آزمون و در صورت قبولی داوطلب، نام مدرسه ای که در آن پذیرش شده است را مشاهده نمایید.

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان 97-98

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان 97-98

مطالب مرتبط :



:: برچسب‌ها: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان,

نویسنده : محسن تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1396

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – بهترین منابع کمک آموزشی

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به این دلیل اهمیت دارد که دانش آموزان تنها از طریق شرکت در آزمون می‌توانند به مدارس تیزهوشان راه یابند و در این مسیر برخلاف مدارس نمونه دولتی , هیچ سهمیه‌ای (مناطق – شاهد – جانبازان – روستایی) کارساز نیست. بنابراین برای  مشاوره موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، جز برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم و تلاش خود داوطلب، آشنا بودن با منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 نیز بسیار پراهمیت است.

 

برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم  97-98 با مرکز ایران تحصل تماس بگیرید.

021-70707024 : شماره تماس

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

دقت کنید که اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم همان کتاب‌های درسی دانش آموزان هستند و حجم بیشتر سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم  از داخل کتاب‌های درسی طراحی می‌شوند. مطالعه کامل و دقیق کتاب های درسی در اولویت می‌باشد. سپس شما عزیزان می‌بایست برای تقویت مهارت و تسلط بیشتر در پاسخ به سوالات، از منابع کمک درسی استفاده کنید زیرا برخی از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم  از خارج از کتاب طرح می‌شوند و شما اگر آماده نباشید وبا دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم آشنایی نداشته باشید و از کتاب های کمک درسی در این زمینه استفاده نکنید در پاسخ دادن به این سوالات دچار مشکل جدی خواهید شد.

در مقاله منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم با مباحث زیر آشنا می‌شوید :

بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 – سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم- معرفی بهترین منابع کمک آموزشی آزمون تیزهوشان پایه نهم 97 – 98 – شرایط پذیرش آزمون تیزهوشان نهم 97-98 – زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97-98 – دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان – نتایج آزمون تیزهوشان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

 

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم – منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

محتوای سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم به دو دسته تقسیم می‌شود : سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی

سوالات استعداد تحصیلی : هشتاد درصد از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، شامل سوالات استعداد تحصیلی هستند و تمام این سوالات از داخل کتاب‌های درسی طراحی می‌شوند . این سوالات بصورت تستی و با تاکید بر توانایی بالای شناختی دانش آموزان و تسلط آنها بر مفاهیم کتاب های درسی طراحی می‌گردند.

سوالات استعداد تحلیلی : سوالات تحلیلی بیست درصد از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم را شامل می‌شود و از خارج کتاب‌های درسی طراحی می‌گردند. هدف از طرح این سوالات این هست که دانش آموز بتواند از عهده طبقه بندی و سازماندهی مباحث مختلف و همچنین تحلیل مطالب بربیاد.

تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

سوالات تحصیلی – منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی 8 2 یک ساعت و 25 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی 15 2
علوم تجربی 17 2
ریاضی 20 3
مطالعات اجتماعی (تاریخ ،جغرافیا،مدنی) 15 1
انگلیسی 15 2

تعداد سوالات استعداد تحلیلی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

سوالات تحلیلی – منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
درس تعداد زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15 دقیقه

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات آزمون تیزهوشان بصورت چهار گزینه‌ای هستند. هر پاسخ صحیح سه امتیاز مثبت دارد. هر پاسخ اشتباه یک امتیاز منفی دارد. اگر به سوالی دو پاسخ داده شود یک امتیاز منفی دارد. اگر به سوالی پاسخی ندهید امتیاز منفی به آن تعلق نمی‌گیرد.

معرفی بهترین منابع کمک آموزشی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

همانطور که اشاره کردیم، ابتدا باید کتب درسی بصورت کامل مطالعه شود و سپس برای افزایش مهارت و تسلط، از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده گردد. سعی کنید منابع کمک آموزشی را با دقت و آگاهی انتخاب نمایید و آنها از منابع جامع و معتبر باشند و تنها جنبه تبلیغاتی نداشته باشند.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ما به شما کمک می‌کنیم تا منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم را برای هر درس تهیه کنید و در مسیر موفقیت در آزمون آمادگی بیشتری کسب نمایید. با ما تماس بگیرید.

021-70707024 : شماره تماس مرکز ایران تحصیل

مناسب ترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم عبارتند از : انتشارات کانون فرهنگی آموزش قلم چی – انتشارات فتحی – انتشارات خیلی سبز – انتشارات گامی تا فرزانگان

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – ریاضی : درس ریاضی در آزمون تیزهوشان نهم دارای 20 سوال است که با ضریب 3 محاسبه می‌شوند. ما به شما کتاب‌های کمک آموزش خیلی سبز – فارابی و مبتکران را پیشنهاد می‌کنیم.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – علوم : درس علوم در آزمون تیزهوشان دارای هفده سوال با ضریب دو می‌باشد و این منابع را به شما توصیه می‌کنیم : کتاب های کمک آموزشی گل واژه و خیلی سبز

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – فارسی : این درس در آزمون دارای پانزده سوال با ضریب دو می‌باشد و کتاب کمک آموزشی مبتکران – قلم چی و کتاب خیلی سبز را برای این درس پیشنهاد می‌کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کتاب های آموزشی و کمک درسی پایه نهم متوسطه با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

شرایط پذیرش آزمون تیزهوشان نهم 97-98

1- دانش اموز تابعیت ایرانی داشته باشد. دانش آموزان غیر ایرانی می‌توانند برای اطلاع از شرایط پذیرش دانش آموزان غیر ایرانی در آزمون تیزهوشان با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرند تا راهنمایی شوند.

2- دانش آموزان علاقمند به شرکت در آزمون تیزهوشان باید در حال تحصیل در پایه نهم متوسطه باشند.

3- معدل سالانه هشتم متوسطه شما باید بالای 19 باشد.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

توجه کنید : دانش آموزان دوره دوم متوسطه که تحصیلات پایه هفتم و هشتم را در مدارس تیزهوشان گذرانده‌اند درصورتی که معدل هر دو سال هفتم و هشتم آنها هفده باشد می‌توانند بدون شرکت در آزمون، وارد پایه دهم مدارس تیزهوشان شوند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97-98

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم که تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند است و دانش آموزان عزیز می‌بایست با ورود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir مراحل ثبت نام را انجام دهند.

در فروردین ماه نیز موعد پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم است که با مراجعه به سامانه اقدام به پرداخت اینترنتی می‌کنید.لازم به ذکر است برای آگاهی از بهترین مدارس در شهر خود می توانید روی عبارت معرفی مدارس تیزهوشان کلیک کنید.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان – زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم
از هر نقطه کشور که هستید با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم 97-98 و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان پایه نهم می‌توانند یک هفته قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان دریافت نمایند. برای اطلاع از نحوه دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند. آزمون تیزهوشان نهم 97-98 نیز در اواسط اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

حدود پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون، می‌توانید با مراجعه به Azmoon.medu.ir نتایج آزمون – کارنامه و در صورت قبولی، نام مدرسه‌ای که در آن پذیرش شده‌اید را مشاهده کنید. می توانید برای آگاهی از نحوه ی ثبت نام مدارس تیزهوشان ، نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم و دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر شهر با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

 

کانال اطلاع رسانی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

کانال اطلاع رسانی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

مطالب مرتبط :

 



:: برچسب‌ها: منابع آزمون تیزهوشان ,

نویسنده : محسن تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1396

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیلیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی – کاردانی و کارشناسی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

داوطلبان گرامی برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 02170707024 تماس بگیرید.

پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای دانش آموزان عزیزی که در آزمون سراسری ورود به دانشگاه های ایران، به هر دلیلی، به نتیجه مطلوب خویش نرسیده اند، لیست بسیار مهمی است، چرا که این دانش آموزان پس از دریافت نتایج کنکور سراسری، می توانند به سمت رشته های بدون کنکور بروند و دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور از نظر رشته های بدون کنکور از سطح بالایی بر خوردار است. بنابراین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای این دسته از عزیزان می تواند کمک بسیار بزرگی باشد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را می توان برای دسته افراد کارمندی که در ادارات و کارخانجات مشغول کار اند و تصمیم به ادامه تحصیل و ارتقا مدرک به هر دلیل چه به دلیل افزایش حقوق و ترفیع درجه و چه به دلیل علاقه شخصی دارند، لیست بسیار مهمی دانست. چرا که این افراد از وقت کافی برای درس خواندن و رقابت با بقیه دانشجویان برای کنکور های سراسری مقاطع مختلف و رقابت با آنان را ندارند. بنابراین رشته های بدون کنکور برای این دسته از افراد انتخاب بسیار مناسبی می باشد. از طرفی از آنجایی که دانشگاه علمی کاربردی در میان دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بدون کنکور از سطح قابل توجهی برخوردار است، می توان آنرا انتخاب خوب و مناسبی برای این دسته از افراد دانست. همچنین، در صورتی که این افراد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب کنند، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای این افراد، کمک بسیار بزرگی می تواند باشد.

داوطلبین گرامی جهت آگاهی یافتن از لیست رشته محلهای اعلام شده در دفترچه ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی  با مرکز مشاورهایران تحصیل تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که این دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته مورد نظر خود، نیاز دارند که در کنکور سراسری رشته خویش شرکت کرده و رتبه و تراز خوبی کسب کنند، از آنجایی که امکان دارد دانشجویان در کنکور های سراسری مقاطع مختلف به هر دلیل به نتیجه مطلوب خویش نرسند، می توانند به رشته های بدون کنکور مراجعه کنند. از طرفی امکان دارد بعضی از دانشجویان به هر دلیل، و به هر مشغله ای نتوانند در کنکور سراسری مقاطع مختلف شرکت کنند و یا مشغول به کار و تحقیق و فعالیت های مختلف شده، وقت کافی برای درس خواندن، شرکت کردن در کنکور های سراسری مقاطع مختلف، و رقابت با بقیه دانشجویانی که وقت آنها آزاد است را نداشته باشند. در این صورت نیز این افراد می توانند به رشته های بدون کنکور مقاطع مختلف از دانشگاه های مختلف سراسر کشور، مراجعه کنند. در میان دانشگاه هایی از ایران که رشته های بدون کنکور را ارائه می دهند، دانشگاه علمی کاربردی از رتبه بالایی برخوردار است و همه ساله فارغ التحصیلان رشته های بدون کنکور از این دانشگاه از سال های گذشته بیشتر شده و بیانگر سطح بالای این دانشگاه در این رشته ها می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کاردانی

دانشگاه های علمی کاربردی در سراسر کشور در مقطع کارشناسی برای رشته های زیادی، پذیرش بدون کنکور دارند که به اختصار چند مورد را بیان می کنیم :

 کاردانی  روابط عمومی
 کاردانی  تربیت مربی پیش دبستانی
 کاردانی  حقوق – حقوق ثبتی
 کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
 کاردانی فنی الکترونیک صنعتی و …
 کاردانی  حسابداری – حسابداری دولتی
 کاردانی  حسابداری – حسابداری مالی
 کاردانی  مدیریت – امور اداری
 کاردانی  امور فرهنگی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کارشناسی

دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در مقطع کارشناسی برای رشته های زیادی، پذیرش بدون کنکور دارند که به اختصار چند مورد را بیان می کنیم :

 کارشناسی  مدیریت بیمه – بیمه اموال
 کارشناسی  تربیت مبلغ قرآن کریم
 کارشناسی  مدیریت بیمه – بیمه اشخاص
 کارشناسی  حسابداری – حسابداری مالی
 مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
 کارشناسی  مدیریت بازاریابی بیمه
 کارشناسی  مددکاری اجتماعی – خانواده و …
 کارشناسی  حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی  حقوق بیمه
 کارشناسی  مترجمی همزمان انگلیسی

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط، هزینه ها، واحد ها، لیست رشته های بدون کنکور مقاطع مختلف دانشگاه های مختلف، انتخاب رشته دانشگاه های مختلف

 انتخاب دانشگاه و شهر برای ادامه تحصیل، اطلاع از آخرین تغییرات رشته های بدون کنکور،

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707024

زمان پاسخگویی 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

مطالب مرتبط:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 96

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاردانی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی ارشد

اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی _ شرایط ثبت نام

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

اطلاعیه های سازمان سنجش

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قم

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی قزوین



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی,

نویسنده : محسن تاریخ : شنبه 7 بهمن 1396

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی – دانلود دفترچه علمی کاربردی 96-97 – www.uast.ac.ir

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97  – دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96-97

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

 

برای دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردیدفترچه علمی کاربردی بهمن 96 و اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم و انجام پیش ثبت نام علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید:

 تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 نیز مانند سالهای گذشته و در دو ورودی مهر و بهمن در زمان ثبت نام برای پذیرش و جذب دانشجو در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته منتشر می شود که داوطلبین گرامی می توانند کلیه اطلاعات لازم شامل قوانین نظام وظیفه برای آقایان، لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، لیست رشته شهر ها و … را در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ مشاهده نمایند.

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 برای ورودی مهر از دوم مرداد برای مقطع کاردانی در سایت سنجش قرار گرفت. برای ورودی بهمن نیز از اوایل دی ماه داوطلبین می توانند برای دریافت این دفترچه اقدام نمایند ضمنا به اطلاع می رسانیم با توجه به اطلاعیه سامانه جامع علمی کاربردی ثبت نام ترم بهمن دانشگاه علمی کاربردی از بهمن ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان محترم با توجه به شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سامانه جامع علمی کاربردی ثبت نام خود را انجام دهند.

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی  96-97 شامل لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و توضیحات مهمی درباره نحوه ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد ضمنا لازم به ذکر است در صورتی که داوطلبان پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را انجام داده باشند با شروع ثبت نام با وی تماس گرفته شده و به دانشگاه محل تحصیل ارجاع داده می شوند.

 

دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97

برای دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 اینجا کلیک کنید.

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 –  قوانین نظام وظیفه برای آقایان

قوانین نظام وظیفه در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ حاوی اطلاعات مهمی است که در زیر برخی از آنها آورده می شود:

دانش آموختگان مشمول مقطع كارداني مجاز به شروع به تحصيل مجدد در رشته های مقطع كارداني دانشگاه علمی کاربردی نمي باشند.

مشمولان غايب مجاز به ادامه تحصيل نمي باشند و در صورت قبولي، مجوز تحصيلي براي آنان صادر نگرديده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آن ها نمي باشند.
كاركنان وظيفه مجاز به تحصيل همزمان با انجام خدمت نيستند.
کلیه پذيرفته شدگان سال تحصيلي 97 جهت اخذ معافيت تحصيلي باید به دفاتر پليس + 10 شهرستان محل قبولي دانشگاه مراجعه نمايند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02170707024 تماس بگیرید همچنین داوطلبان گرامی که قصد ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را دارند می توانند برای دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی از این درگاه اقدام نمایند و همچنین دانلود دفترچه کارشناسی علمی کاربردی نیز از این درگاه میسر خواهد بود داوطلبان گرامی قبل از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی حتما دفترچه مربوط به مقطع خود را مطالعه کنند تا با شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مندرج در دفترچه آشنایی داشته سپس اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97  – شرایط ثبت نام مندرج در دفترچه علمی کاربردی بهمن 96

داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته هاي انتخابي

نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان

داوطلبین مقطع کاردانی باید ديپلم نظام قدیم و يا ديپلم نظام جدید داشته باشند

ميهمان شدن، تغيير رشته، انتقالي و مرخصي تحصيلي در نيم سال اول تحصيلي مجاز نمي باشد و از نيم سال تحصيلي دوم به بعد براساس مجموعه قوانين و مقررات آموزشي دانشگاه علمي كاربردي بررسي مي شود. برای آگاهی از متن کامل شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ با شماره 02170707024 تماس بگیرید

 

برای دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ، لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی، پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط پذیرش، رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی و دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی ،دفترچه کارشناسی علمی کاربردی و …

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی همه روزه  ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل.

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 – شرایط ثبت نام مندرج در دفترچه مقطع کارشناسی ناپیوسته

داوطلبین تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی باید دارای مدرك كارداني مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و يا دیگر مراکز معتبر باشند. کلیه داوطلبین مجاز به ادامه تحصیل در هر کدام از رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون توجه به رشته مقطع کاردانی هستند. فقط داوطلبینی که رشته ای غیر از گروه آموزشی مقطع کاردانی خود را انتخاب نموده اند پس از قبولی باید كليه دروس پيش نياز يا جبراني رشته قبولي را با نظر گروه آموزشي مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند و همچنین
مي بايست در حین ثبت نام، فارغ التحصیل شده باشند و مدارك مربوطه خود را به مراكز آموزشی ارائه نمايند. برای آگاهی از متن کامل شرایط اختصاصی و دریافت دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ با شماره 02170707024 تماس بگیرید .

 

برای قبولی در آزمون علمی کاربردی این مقالات را هم مطالعه نمایید:

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

آیا مدارک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است

دانلود دفترچه علمی کاربردی 96-97

دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 96-97

رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی

تمامی رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96-97

برای دیدن لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کلیک کنید

اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

اطلاع از میزان دقیق هزینه های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مامایی بدون کنکور ۹۷ – ثبت نام و شرایط

 

کانال اطلاع رسانی دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

کانال اطلاع رسانی دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

 

 

برای دانلود و دریافت دفترچه دانشگاه علمی کاربردی – ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی – اطلاع از رشته ها و پیش ثبت نام با شماره زیر تماس بگیرید تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 1 شب.

02170707024



:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی,

نویسنده : محسن تاریخ : شنبه 7 بهمن 1396

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور  آگاهی از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد با شماره زیر تماس بگیرید . تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره: 02170707024

 پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای کسانی که تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی ارشد را دارند بسیار مهم است.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شامل گروه های مختلف گروه پزشکی ، گروه دامپزشکی ، گروه علوم انسانی ، گروه علوم پایه ،گروه فنی و مهندسی ، گروه کشاورزی و منابع طبیعی و گروه هنر است.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  که در این مقاله آن ها را مطرح میکنیم در تمام واحد های دانشگاه آزاد ارائه نمیشود.

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به تفکیک گروه:

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای گروه علوم پایه:

  • آمار بیمه
  • آمار ریاضی
  • آمار اجتماعی اقتصادی
  • علوم کامپیوتر
  • علوم تصمیم و مهندسی دانش
  • علوم کامپیوتر – محاسبات علمی
  • علوم کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
  • علوم کامپیوتر – سیستم های هوشمند
  • علوم کامپیوتر – نظریه محاسبه
  • ژئوفیزیک
  • ژئوفیزیک – لرزه شناسی
  • ژئوفیزیک – گرانی سنجی
  • ژئوفیزیک – مغناطیس سنجی
  • ژئوفیزیک – الکتریکی
  • ژئوفیزیک – زلزله شناسی
  • ریاضی کاربردی – تحقیق در عملیات
  • آموزش ریاضی
  • ریاضی جبر
  • ریاضی – آنالیز
  • ریاضی – هندسه و توپولوژی
  • ریاضی کاربردی – آنالیز عددی
  • ریاضی کاربردی – ریاضی فیزیک
  • ریاضی – ریاضیات مالی
  • محاسبات نرم – ساختارهای جبری منطقی
  • زمین شناسی – زمین شناسی اقتصادی
  • زمین شناسی – پترولوژی
  • زمین شناسی – فسیل شناسی و چینه شناسی
  • زمین شناسی – سنگ شناسی رسوبی و رسوب شناسی
  • زمین شناسی – زمین شناسی مهندسی
  • زمین شناسی زیست محیطی
  • سنجش از راه دور زمین شناختی
  • زمین ساخت – تکتونیک
  • ….

برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  شرایط ثبت نام ارشد استعداد درخشان

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره: 02170707024

 پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای گروه علوم پزشکی:

  • پرستاری داخلی – جراحی
  • پرستاری سلامت جامعه
  • پرستاری کودکان
  • روان پرستاری
  • سم شناسی
  • علوم بهداشتی در تغذیه
  • آموزش بهداشت
  • نظارت بر امور دارویی
  • شیمی دارویی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای گروه دامپزشکی:

  • انگل شناسی دامپزشکی
  • بافت شناسی دامپزشکی
  • قارچ شناسی دامپزشکی
  • فیزیولوژی دامپزشکی
  • باکتری شناسی دامپزشکی
  • بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی
  • پیشگیری بیماری های دامی
  • بیوشیمی بالینی
  • بهداشت آبزیان

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای گروه فنی و مهندسی:

  • دریانوردی – حمل و نقل دریایی
  • مهندسی پلیمر – رنگ
  • مهندسی پلیمر – علوم و تکنولوژی پلیمر
  • مهندسی سیستم های انرژی – سیستم های انرژی
  • مهندسی انرژی های تجدیدپذیر
  • مهندسی سیستم های انرژی – تکنولوژی انرژی
  • مهندسی سیستم های انرژی – انرژی و محیط زیست
  • مهندسی برق – شبکه های مخابراتی
  • مهندسی برق – مخابرات امن و رمزنگاری
  • مهندسی برق – مخابرات میدان و موج
  • مهندسی برق – سامانه های برقی حمل و نقل
  • مهندسی برق – برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی
  • مهندسی برق – مخابرات سیستم
  • مهندسی برق – افزاره های میکرو و نانو الکتریک
  • مهندسی برق – سیستم های الکترونیک دیجیتال
  • مهندسی برق – کنترل
  • مهندسی برق – مخابرات نوری
  • مهندسی برق – مدارهای مجتمع الکترونیک
  • مهندسی شیمی – ترموستنتیک و کاتالیست
  • مهندسی شیمی – پلیمر
  • مهندسی شیمی – محیط زیست
  • مهندسی شیمی – بیوتنولوژی
  • مهندسی شیمی – فرآوری و انتقال گاز
  • مهندسی شیمی – صنایع غذایی
  • مهندسی شیمی – بیوتکنولوژی
  • مهندسی شیمی – طراحی فرآیند
  • مهندسی شیمی – پدیده های انتقال
  • مهندسی شیمی – فرآیندهای جداسازی
  • مهندسی شیمی – طراحی فرآیند
  • مهندسی سیستم های اقتصادی – اجتماعی
  • مهندسی صنایع – ایمنی صنعتی
  • مهندسی صنایع – مدیریت سیستم و بهره وری
  • مهندسی صنایع – مهندسی صنایع

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای گروه علوم انسانی:

  • مترجمی زبان عربی
  • زبان و ادبیات عرب
  • زبانشناسی همگانی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مطالعات آب و خاک
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مطالعات شهری و روستایی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مدیریت مخاطرات محیطی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – هواشناسی ماهواره ای
  • شناخت اندیشه های امام خمینی (ره)
  • الهیات و معارف اسلامی – علوم و قرآن و حدیث
  • علوم حدیث
  • علوم قرآن و حدیث
  • علوم حدیث – نهج البلاغه
  • علوم ارتباطات اجتماعی

داوطلبان گرامی برای اطلاع لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 02170707024 تماس بگیرید.

پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

مطالب مرتبط:

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد 96

افزایش سرعت تست زنی کنکور 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی   

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مشاوره تحصیلی تلفنی

جمع بندی کنکور97 

azmoon.medu.ir

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

ثبت نام مدارس تیزهوشان

رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی

ثبت نام کنکور سراسری 97  

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

ثبت نام مدارس تیزهوشان



:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد,

نویسنده : محسن تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1396

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

یست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی و کارشناسی بدون آزمون – azmoon.org

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ترم بهمن 96

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 96 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد ، آگاهی از رشته های بدون کنکور تجربی و… با شماره زیر تماس بگیرید:

 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

به اطلاع کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد ترم بهمن 96 را دارند می رسانیم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد روی دفترچه اعلام شده  و داوطلبان محترم قبل از ثبت نام دانشگاه آزاد حتما از بین رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد رشته مورد نظر خود را پیدا کرده و کد رشته و کد محل را به خاطر بسپارند تا در زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون آزاد مشکلی نداشته باشند ضمنا به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی می رسانیم ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور داشگاه آزاد فقط به صورت الکترونیکی بوده و از سامانه azmoon.org انجام خواهد گرفت ضمنا به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد را دارند می رسانیم که ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد آغاز شده و داوطلبان می توانند تا 11 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را از دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یا دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد دریافت کرده و رشته و محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند ضمنا شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورتی است که هر یک از داوطلبان عزیز فقط حق انتخاب یک رشته محل از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را داشته و ثبت نام در دو رشته محل به هیچ عنوان پذیرفته نیست و ثبت نام داوطلبان در دو رشته محل دانشگاه آزاد به منزله ابطال هر دو مورد خواهد بود ضمنا به اطلاع می رساند پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در کلیه مقاطع کاردانی و کارشناسیپیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد و همچنین ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز با سوابق تحصیلی صورت خواهد گرفت شایان ذکر است داوطلبان گرامی قبل از انتخاب رشته و یا ثبت نام در دانشگاه آزاد از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاعات کافی را داشته باشند.

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در کنکور سراسری 97 را دارند نیز می توانند پس از ثبت نام کنکور سراسری 97 و شرکت در آزمون سراسری مقاله انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه کنند.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در کلیه زیر گروه ها دارای ثبت نام می باشد و داوطلبان گرامی می توانند در کلیه رشته ها از جمله رشته های بدون کنکور تجربی – رشته های بدون کنکور ریاضی – انسانی – هنر و زبان ثبت نام انجام دهند ضمنا داوطلبان (آقا) برای ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نباید دارای مشکل نظام وظیفه باشند و اگر داوطلبی در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت نام کند و از نظر نظام وظیفه مشمول یا غایب باشد و یا شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را نداشته باشد ثبت نام وی باطل تلقی می شود پس به داوطلبانی که دارای پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم نیستند توصیه می کنیم حتما قبل از ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شرایط خود را با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل مطرح کنند و سپس ثبت نام بدون کنکور خود را انجام دهند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد – رشته های کاردانی بدون آزمون

به اطلاع داوطلبان گرامی می رسانیم که پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به صورت کاردانی پیوسته بدون کنکور و کاردانی ناپیوسته بدون کنکور انجام می گیرد و ثبت نام رشته های کاردانی دانشگاه آزاد فقط برای داوطلبانی که دارای مدارک دیپلم و یا بالاتر باشند انجام خواهد گرفت.

رشته های کاردانی بدون کنکور در تمامی دانشگاه های آزاد اسلامی در سراسر کشور ( بجز گروه رشته های پزشکی) بدون کنکور می باشند. که مهم ترین آنها عبارتند از : نرم افزار، گرافیک، نقشه کشی، حسابداری ، تربیت بدنی ، عکاسی، برق ، مدیریت ، معماری و …

داوطلبان پذیرش بدون کنکور رشته پرستاری اینجا کلیک کنند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد – رشته های کارشناسی بدون آزمون

در مقطع کارشناسی ، اکثر رشته های موجود در تمامی دانشگاه های آزاد اسلامی در سراسر کشور ( بجز گروه رشته های پزشکی و رشته های پر متقاضی ) بدون کنکور می باشند که مهم ترین آنها عبارتند از: مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، زیست شناسی سلولی مولکولی، صنایع غذایی، مدیریت ، حسابداری، حقوق ، بازیگری، عکاسی، گرافیک،  زبان انگلیسی و آلمانی، معماری و …

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد – ارشد بدون کنکور آزاد

به اطلاع داوطلبان گرامی میرسانیم که ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز به صورت پذیرش دانشجو ارشد با شرط معدل  انجام می گیرد  و با در نظر گرفتن استعداد های درخشان انجام میگیرد لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز در دفترچه قابل مشاهده می باشد.

در مقطع کارشناسی ارشد که نسبت به دو مقطع قبل از سطح بالاتری برخوردار است و در واقع سخت تر و مهم تر می باشد، تمامی رشته های موجود در تمام دانشگاه های آزاد اسلامی در سراسر کشور به صورت پذیرش بدون کنکور می باشند. فرق اصلی که در پذیرش این مقطع با مقاطع قبلی وجود دارد این است که در این مقطع، شرایطی برای پذیرش بدون کنکور وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به معدل بالا در مقطع کارشناسی اشاره کرد.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد – پذیرش دکتری بدون کنکور

در مقطع دکتری دانشگاه آزاد با توجه به اهمیت این مدرک و سخت بودن دروس و تخصصی بودن آنها در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور، تمامی رشته ها به صورت پذیرش بدون کنکور موجود می باشند که البته در این مقطع نیز همچون مقطع کارشناسی ارشد، شرایط ویژه و خاصی وجود دارد که از مهم ترین آنها داشتن معدل بالا در مقطع کارشناسی ارشد می باشد داوطلبان گرامی قبل از ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد حتما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه کنند.

 

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد ، آگاهی از رشته های بدون کنکور تجربی و… با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل شماره زیر تماس بگیرید:

 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96-97

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96-97

مطالب مرتبط:

azmoon.org

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد 96

ثبت نام کنکور سراسری 97

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی   

مشاوره تحصیلی تلفنی

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 96

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

azmoon.medu.ir

ثبت نام مدارس تیزهوشان

رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد97-98

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96-97



:: برچسب‌ها: لیست رشته های دانشگاه آزاد,

نویسنده : محسن تاریخ : پنج شنبه 5 بهمن 1396

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

 

برای اطلاع از  لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی ، پذیرش در این دانشگاه ها، هزینه ها، شرایط پذیرش، واحد ها، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی،

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی، رشته های بدون کنکور پزشکی و … 

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024

زمان پاسخگویی همه روزه  ۸ صبح تا ۱ شب.

 

 

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی برای دانش آموزانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند یا نتایج کنکور سراسری را دریافت کرده اند بسیار لیست مهمی می باشد. چرا که این دانش آموزان با توجه به توانایی های خود و با توجه به شناختی که از خود دارند، ممکن است به فکر دانشگاه علمی کاربردی بیافتند. با توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی در کشور ایران در سطح بالایی قرار دارد، رشته های ارائه شده در این دانشگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. حال در صورتی که دانش آموزان به فکر ورود به این دانشگاه و ادامه تحصیل در این دانشگاه و رشته مورد نظر خود بیافتند، بسیار مهم است که از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاع داشته باشند. در این زمان است که لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی که توسط متخصصان ما در گروه مشاوره تخصصی ایران تحصیل گرد هم آمده است، به کمک آنها می آید و در انتخاب رشته به آنها کمک بزرگی می کند.

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی برای دانش آموزان هنرستانی نیز بسیار مهم می باشد. چرا که این دانش آموزان پس از اتمام مقطع هنرستان خویش، می توانند به فکر ورود به دانشگاه های علمی کاربردی و ادامه تحصیل و کسب مدرک های معتبر دانشگاهی بیافتند. این دانش آموزان با توجه به اینکه در هنرستان درس خوانده و این مقطع را گذرانده اند، در دانشگاه های علمی کاربردی، رشد بسیار مناسبی خواهند داشت، چرا که این دانش آموزان در مقطع هنرستان، با ابزار الات مختلف رشته خویش آشنا شده و علاوه بر علم، هنر را نیز فرا گرفته اند و در واقع تجربه نیز دارند و عمل آنها نیز، آموزش دیده است. برای ثبت نام رشته های علمی کاربردی اینجا کلیک کنید.از این رو، این دانش آموزان در دانشگاه های علمی کاربردی، پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت. اما ابتدا برای ورود به این نوع دانشگاه ، می بایست رشته مورد علاقه خود یا مورد نیاز خود یا پیدا کنند و مطمعن شوند که این دانشگاه ها، رشته آنها را دارند و سپس به سمت آنها رفته مشغول تحصیل در آن دانشگاه ها بشوند. در این جا است که این دانش آموزان هنرستانی به لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی نیاز خواهند داشت. با توجه به اهمیت این موضوع و اهمیت این لیست، متخخصان مشاوره ایران تحصیل، لیست مورد نظر را گرد هم آورده به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان هنرستانی عزیز گذاشته اند، تا آنها با مطالعه این لیست ها، رشته مورد علاقه یا مورد نیاز خود را پیدا کرده، در آن رشته، ادامه تحصیل دهند.

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی برای افرادی که با گرفتن مدرک دیپلم تصمیم به ترک تحصیل کرده و ادامه تحصیل ندادند و به خدمت سربازی رفته یا به کار های دیگر مشغول شدند نیز، از ارزش بالایی برخوردار بوده و لیست بسیار مهمی است. چرا که این افراد می توانند با مقدار کمی مطالعه و کوشش، در این دانشگاه ها قبول شده و ادامه تحصیل دهند. البته این مطلب بیانگر این نیست که دانشگاه های علمی کاربردی از سطح پایینی برخوردارند، بلکه برعکس، این دانشگاه ها در میان دانشگاه های سطح کشور، سطح بالایی دارند. این گونه افراد می توانند در دانشگاه های علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند و مدرک مورد نیاز خود را بگیرند یا در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند. برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اینجا کلیک کنید.در ابتدای امر، این افراد می بایست لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی را چک کرده و مطمعن شوند که این دانشگاه ها، رشته مورد علاقه یا مورد نیاز آنها را ارائه می دهند و در صورتی که ارائه نمی دهند، به دانشگاه های دیگر سطح کشور مراجعه کنند و وقت و انرژی و هزینه خود را هدر ندهند. البته، دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی، اکثر رشته ها را ارائه می دهد که از آن بابت جای نگرانی نمی باشد.

 

برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی ، پذیرش در این دانشگاه ها، هزینه ها، شرایط پذیرش، واحد ها، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی،

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی و کارشناسی آن، رشته های بدون کنکور پزشکی و … 

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره :02170707024

زمان پاسخگویی همه روزه  ۸ صبح تا ۱ شب.

 

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی:

رشته های کاردانی علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد.

کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی حرفه ای مدیریت -لجستیک و زنجیره تامین کاردانی حرفه ای روابط عمومی
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – رسانه کاردانی فنی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی حرفه ای مدیحه و مرثیه سرایی
کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری کاردانی حرفه ای امور فرهنگی – امور موزه کاردانی حرفه ای مروج اندیشه و تربیت اسلامی
کاردانی فنی نرم افزار- برنامه سازی کامپیوتری کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم کاردانی حرفه ای موسیقی – آواز ایرانی
کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی کاردانی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
کاردانی حرفه ای فراورد ه های بیولوژیک کاردانی حرفه ای تربیت مربی آموزش های شهروندی کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک
کاردانی فنی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی حرفه ای بازیگری
کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا کاردانی حرفه ای گریم
کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهدکودک کاردانی فنی مخابرات مترو
کاردانی حرفه ای تاکسی رانی کاردانی حرفه ای امور تعاون کاردانی فنی نگهداری و تعمیرات برق
کاردانی حرفه ای خدمات پس از فروش خودرو کاردانی حرفه ای امور حج و زیارت کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری کاردانی فنی رسانه – روستایی کاردانی حرفه ای امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور تشریفات کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور دفتری کاردانی فنی فناوری ارتباطات و اطلاعات کاردانی حرفه ای تبلیغات
کاردانی حرفه ای میهمانداری هواپیما کاردانی فنی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی حرفه ای خوشنویسی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف کاردانی حرفه ای سینما – تدوین فیلم کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی کاردانی حرفه ای سینما – تصویر برداری کاردانی حرفه ای انیمیشن
کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حرفه ای سینما – جلوه های ویژه کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی کاردانی حرفه ای سینما – فیلم سازی کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حرفه ای سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی کاردانی حرفه ای عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی
کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی

 

برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی ، پذیرش در این دانشگاه ها، هزینه ها، شرایط پذیرش، واحد ها، اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی،

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی و کارشناسی آن، رشته های بدون کنکور پزشکی و … 

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024

زمان پاسخگویی همه روزه  ۸ صبح تا ۱ شب.

 

مطالب مرتبط:

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی مهر 96

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی بهمن 96

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی بدون کنکور

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی تهران

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی استان های دیگر

نحوه ثبت نام و لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه علمی کاربردی _ شرایط ثبت نام

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهمن ۹۶

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اطلاعیه های سازمان سنجش

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی بهمن 97

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی مهر 97

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی قزوین

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی قم

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی کرج

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی اهواز



:: برچسب‌ها: لیست رشته کاربردی,

نویسنده : محسن تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1396

azmoon.medu.ir

azmoon.medu.ir – ثبت نام – دریافت کارت و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم

azmoon.medu.ir سیستم ثبت نام مدارس تیزهوشان

azmoon.medu.ir – ثبت نام تیزهوشان پایه ششم و نهم سایت سمپاد

 

azmoon.medu.ir

azmoon.medu.ir

 azmoon.medu.ir – سایت رسمی سمپاد

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان _  azmoon.medu.ir سایت سمپاد

سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان هفتم و دهم – سمپاد

سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان – ششم به هفتم – نهم به دهم – سمپاد

برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام _ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون _ دریافت نمونه سوالات آزمون و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان با کارشناسان سامانه سمپاد تماس بگیرید شماره تماس : 02170707024

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 1 شب.

 

azmoon.medu.ir –  شرایط شرکت در آزمون تیز هوشان 98 سامانه سمپاد

ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد همه ساله به منظور شناخت دانش آموزان مستعد برگزار می شود . ثبت نام در مدارس تیزهوشان سمپاد مستلزم شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان یا مدارس استعداد درخشان سمپاد را دارند می بایست ابتدا شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان را داشته باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.شرایط ثبت نام در سایت رسمی سمپاد azmoon.medu.ir موجود است.

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم کلیه امور ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سامانه سمپاد – ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان گرامی می توانند با مراجعه به سایت رسمی سامانه سمپاد از زمان دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و همچنین اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم آگاهی یابند.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای دانش آموزان ششم کسب نمره ی خیلی خوب در کلیه دروس و یا یک درس نمره ی خوب و بقیه دروس خیلی خوب در امتحانات نوبت دوم پایه پنجم. azmoon.medu.ir سایت رسمی سمپاد ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کل کشور.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم : کسب معدل بالای 19 در پایه هشتم می باشد.azmoon.medu.ir

 

azmoon.medu.ir – زمان و نحوه ی شرکت در آزمون تیزهوشان

ثبت نام در آزمون تیزهوشان اینترنتی است و سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم از موعد ثبت نام فعال میشود.

داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان می بایست در زمانی که سازمان سمپاد (azmoon.medu.ir.) اعلام می کند از درگاه سایت رسمی سمپاد به آدرس azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام کنند.زمان ثبت نام معمولا در بازه ی زمانی اواخر بهمن ماه است ولی به منظور اطلاع دقیق از زمان ثبت نام _ دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان _ منابع سوالات و … میتوانید با مرکز مشاوره سمپاد تماس بگیرید.

مرکز مشاوره سمپاد شماره تماس : 02170707024 تماس همه روزه از سراسر کشور از 8 صبح تا 1 شب.

azmoon.medu.ir سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم و پایگاه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

 azmoon.medu.ir – سایت مدارس سمپاد

 

azmoon.medu.ir – نحوه پذیرش دانش آموزان دو قلو در مدارس تیزهوشان

اگر یکی از دانش آموزان دو قلو داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم حد نصاب قبولی در آزمون را بیاورد دانش آموز دو قلو او ( همجنس یا غیر ) با کسب حدنصاب 80% امتیاز اخرین نفر قبول شده میتواند وارد مدارس تیزهوشان شود.

 

azmoon.medu.ir – سوالات آزمون تیزهوشان ششم 97_98

سوالاتی که در آزمون تیزهوشان مطرح میشود دو گونه اند. سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی.

سوالات تحصیلی مربوط به کتب درسی دانش آموزان می باشد و منبع اصلی آن کتب درسی آن ها است سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان هفتم دارای 30% سوال از پایه پنجم و 70% سوال از پایه ششم می باشد. سوالات به صورت تستی چهارگزینه ای است و هر پاسخ صحیح در آزمون ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دارای 3 امتیاز و هر پاسخ اشتباه دارای 1 امتیاز منفی می باشد لذا خواهش مندیم از دانش آموزان عزیز که در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید جواب ندهید.

در صورتی که در  سوالی 2 گزینه را به عنوان جواب علامت زده باشید به عنوان جواب اشتباه محسوب خواهد شد.

برای دریافت نمونه سوالات آزمون برای پایه ششم و نهم میتوانید با مرکز مشاوره سمپاد تماس بگیرید.

شماره تماس : 02170707024 پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

 

azmoon.medu.ir – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در پایه های نهم و دهم معمولا یک هفته پیش از روز آزمون می باشد که به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان  و یا پرتال سمپاد به آدرس www.azmoon.medu.ir  می باشد.همچنین برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون میتوانید با مرکز مشاوره سمپاد نیز تماس بگیرید. 02170707024 تماس از سراسر ایران همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

دانش آموزان و اولیای گرامی به شما توصیه می کنیم حتما قبل از شروع مطالعه و ثبت نام برای آزمون مدارش تیزهوشان با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی با بهترین دبیران و اساتید علمی استفاده کنید با تماس با مرکز می توانید از سوالات آزمون تیزهوشان نهم و سوالات تیزهوشان ششم – طرز تهیه و بودجه بندی سوالات تیزهوشان و مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بهره مند گردید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان – سایت رسمی سمپاد

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم – سایت مدارس استعداد درخشان سمپاد

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان دهم – سایت مدارس استعداد درخشان سمپاد

تیزهوشان ششم به هفتم – سامانه سمپاد

تیزهوشان هفتم به دهم – سامانه سمپاد

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی 

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان 96-97



:: برچسب‌ها: azmoon, medu,

نویسنده : محسن تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1396

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

آیا امکان تحصیل در رشته ی پرستاری بدون کنکور وجود دارد؟

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

                                                  ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط دقیق ثبت نام پرستاری بدون کنکور _ زمان ثبت نام پرستاری بدون کنکور و نحوه ی ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

شماره تماس : 02170707024 تماس همه روزه از 8 صبح تا 1 شب.

 

یکی از رشته هایی که اکثر داوطلبان رشته ی تجربی برای قبولی در آن تلاش می کنند رشته ی پرستاری است. رشته ی پرستاری از مجموعه ی رشته های علوم پزشکی _پیراپزشکی می باشد که دانشجویان این رشته نقش مراقبتی و بالینی از بیمار را عهده دار هستند.

این رشته دارای محبوبیت فراوانی بین رشته های تحصیلی است که سبب شده برخی دانشگاه های کشور اقدام به پذیرش بدون کنکور این رشته تحصیلی کنند.پرستاری بدون کنکور در چند سال اخیر در دانشگاه ها ارائه می شود.

برای اطلاع از شرایط و ضوابط دانشگاه هایی که پرستاری بدون کنکور پذیرش میکنند با ما همراه باشید.

 

پذیرش کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور _ شرایط پذیرش

1_ داوطلب پذیرش در این رشته ها باید بومی منطقه تحصیل باشد.منظور محل اخذ دیپلم می باشد.

2_ دانش آموختگان مقاطع کاردانی _ کارشناسی _ کارشناسی ارشد و دکترا حق پذیرش در این مقطع را ندارند مگر با پرداخت شهریه.

داوطلبان پذیرش باید دارای حداقل 18 سال و حداکثر 24 سال سن باشند.

3_ داوطلبان باید دارای گواهی سلامت پزشکی به منظور عدم نقص عضو باشند.

4_قبولی داوطلب از بخش کمیته پذیرش با توجه به سوابق تحصیلی و مصاحبه.اشراف کامل بر رشته و دلیل انتخاب این رشته و برخی موضوعات مربوطه از الزامات قبولی در بخش کمیته مذکور می باشد و پذیرش بصورت نیمه متمرکز است.

5_ اگر داوطلب رشته پرستاری بدون آزمون و رشته های دیگر متاهل باشد ملزم به ارائه رضایت همسر به صورت کتبی می باشد.

6_داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های ایثارگری و شاهد اند باید گواهی مربوطه را از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مربوطه تهیه کنند.

 

مدارک ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

1_ داوطلب پذیرش باید تقاضانامه کتبی مبنی بر تقاضای ثبت نام را به دانشگاه مربوطه ارائه دهد.

2_ ارائه اصل آخرین مدرک تحصیلی برای دانش آموختگان نظام جدید دیپلم و پیش دانشگاهی و برای دانش آموختگان نظام قدیم ارائه مدرک چهارساله مبنی بر اخذ مدرک دیپلم.

3_ارائه اصل مدرک شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن اگر شناسنامه داوطلب پذیرش دارای توضیحات باشد ضمیمه کردن توضیحات لازم است.

4_اصل کارت ملی داوطلب و ارائه کپی پشت و روی کارت ملی

5_ارائه شش قطعه عکس پرسنلی 3*4 پشت نویسی شده

6_ارائه گواهی مبنی بر بومی بودن و مقبولیت داوطلب طبق نظر شورایاری های شهر یا روستای مربوط به محل سکونت داوطلب که به تایید نظر کارشناسان بخش کمیته پذیرش رسیده باشد.

 

شرایط فارغ التحصیلی متقاضیان پذیرش رشته پرستاری بدون کنکور

1_به جز دانش آموختگان دوره ی فراگیر استعداد های درخشان که شهریه پرداخت می کنند بقیه ی دانشجویان ملزم به انجام تعهد خود بر دانشگاه محل مبنی بر تعهد خدمت به مدت 3 برابر مدت تحصیل خود می باشند.

2_پس از پایان تعهد خدمت دانش جویان میتوانند فارغ التحصیل شوند.

 

ثبت نام پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

بسیاری از دانشجویان سوال می کنند که آیا می توان بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی پرستاری مشغول به تحصیل شد؟ در مورد این سوال باید بگوییم بلی از ثبت نام آزمون وزارت بهداشت و درمان برای دانشجویانی که دارای شرایط استعداد های درخشان باشند این امکان وجود دارد.

 

نحوه ی ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور

 

برای ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور _ ثبت نام کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور _ آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور و آگاهی از دیگر رشته های پیراپزشکی بدون کنکور با مرکز مشاوره پیراپزشکی ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 پاسخکویی 8 صبح تا 1 شب.

 

 

نحوه ی ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور 97

دانشجویان متقاضی ثبت نامی که دارای شرایط مذکور باشند میتوانند برای ثبت نام و آگاهی از شرایط دقیق و زمان ثبت نام با مرکز کشاوره پیراپزشکی ایران تحصیل تماس حاصل کنند. شماره تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با: 02170707024 از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

دانشگاه هایی دانشجو ارشد پرستاری بدون کنکور جذب می کنند

طبق سنوات گذشته هر کدام از دانشگاه ها که ظرفیت خالی برای پذیرش دانشجو در رشته پرستاری بدون کنکور داشته باشند به وزارت بهداشت اعلام می کنند و وزارت بهداشت از طریق ثبت نام آزمون اقدام به جذب دانشجویان استعداد های درخشان کرده و به مرکز مربوطه معرفی می کند.

 

شرایط دانشجویان استعداد درخشان برایثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور

اولین شرط برای پذیرش پرستاری بدون کنکور در کارشناسی ارشد امتیازی است که دانشگاه محل تحصیل دانشجو به وزارت بهداشت اعلام می کند و وزارت بهداشت طبق آمار دریافتی از دانشگاه های محل تحصیل دانشجویان به تعداد ظرفیت موجود از دانشجویانی که دارای بالاترین امتیاز هستند دانشجو می پذیرد.

نکته دیگر این که دانشجویان دانشگاهی که اقدام به جذب می کنند اگر متقاضی ثبت نام باشند در اولویت قرار دارند حتی اگر امتیاز پایین تری نسبت به دانشجویان دیگر داشته باشند.

اگر امتیاز دو دانشجو برای پذیرش برابر باشد دانشجویی که دارای معدل بالاتریست در اولویت قرار خواهد گرفت.

برای ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور _ ثبت نام کاردانی رشته ی پرستاری بدون کنکور _ آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام ارشد پرستاری بدون کنکور و آگاهی از دیگر رشته های پیراپزشکی بدون کنکور با مرکز مشاوره پیراپزشکی ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 پاسخکویی 8 صبح تا 1 شب.

ثبت نام کنکور سراسری 97  دریافت کد سوابق تحصیلی – آزمون سراسری  مشاوران ایران تحصیل مشاوره تحصیلی – تحصیل در خارج از کشور  azmoon.org  ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  دانشگاه علمی کاربردی  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  دانشگاه علمی کاربردی  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهندسی مکانیک  مهندسی شیمی، مهندسی موادمهندسی کامپیوتر و مهندسی IT  ایران تحصیلرشته های بدون کنکورایران تحصیلثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور پردیس های بین الملل و همچنین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس های خودگردان  , , .- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم  azmoon.orgرشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  ، مهلت ثبت نام بدون کنکورمرکز مشاورهدانشگاه های آزاد دارای رشته پزشکی -پزپشکی بدون کنکور – مامایی بدون کنکور – ثبت نام دانشگاه آزاد  بهمن ۹۶ – ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور-  بازار کار رشته گرافیک ، بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر ، لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ، لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی ، شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ ، شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ، پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد  – ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میبد  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهریز  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد  کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو مشاهده اخبار و مقالات جدید –اطلاعیه دانشگاه علمی کاربردی –ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی  –  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد – ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور – رتبه قبولی کنکورکارشناسی ارشد – ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97  منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 – کنکور ارشد 97  شرایط دکتری بدون آزمون   زمان آزمون فراگیر پیام نور 97  – ثبت نام کارشناس دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور  – ی ارشد فراگیر پیام نور 98 – 97 – شهریه مقطع کارشناسیارشد فراگیر پیام نور  – دروس مهم برای آزمون فراگیر پیام نور  رشته های معماری  – قبولی در آزمون فراگیرپیام نور – برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۶_۹۷ .برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.  مشاوره دانشگاه علمی کاربردی –   ثبت نام دانشگاه‌های علمی کاربردی  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مشاوره دانشگاه علمی کاربردی  رشته های علمی کاربردی گروه صنعت ، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی   رشته های بدون آزمون علمی کاربردی   رشته های دانشگاه علمی کاربردی پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن, . – رشته ساخت پروتز های دندان  –  زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی و با ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی   کنکور های سراسری ب رشته های کنکور 97  و آزمون لیسانس به دندانپزشکی   –  دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96  ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور  دفترچه ثبت نام  فراگیر پیام نور ،  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر ،ا قبولی در آزمون فراگیر پیام نورمشاوره تحصیلی–  ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ – سامانه ثبت نام دکتری ۹۷ شرایط اخذ امریه سربازی –  تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ – برای اطلاع از شرایط پذیرش پردیس های بین الملل – یبرای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۶_۹۷.برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.     ,    . –  رشته داروسازی بدون کنکور – رشته هوشبری و مامایی بدون کنکور   دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی  رشته های بدون کنکور پزشکی   امریکا و  استرلیا  ، سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 97 ، رشته های کارشناسی ارشد 97  ، رتبه قبولی کنکورکارشناسی ارشد ، رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ،  شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی 97 ، اعتبار دانشگاه علمی کاربردی ، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، مامايي بدون كنكور 97 ، منابع آزمون لیسانس به دندانپزشکی  ثبت نام مامایی بدون كنكور – رتبه قبولی تکمیل ظرفیت ارشد میکروبیولوژی- ,, . – شهریه دکتری دانشگاه آزاد و شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد   دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکیشهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد –  مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷ –  دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزادجدول شهریه دانشگاه آزاد 96 ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۷  –  , . شهریه دکتری دانشگاه آزاد – و ثبت نام آزمون دکتری و شهریه دکتری دانشگاه آزاد  سامانه ثبت نام دکتری و دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری اینجا کلیک کنید.شرایط دکتری بدون آزمون رشته های بدون کنکور پزشکی ایران  –  دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی —  دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی  –  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ایران —  ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور : , . – مشاوره دانشگاه علمی کاربردی  –  اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  شرایط پذیرش علمی کاربردی ، ، اینجا کلیک کنید. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی   ایران تحصیل پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد –  پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد –  دانشگاه علمی کاربردی _ شرایط ثبت نام –  مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهمن ۹۶ – سازمان سنجش: , . شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی   ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی  آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷ – رشته های بدون کنکور پزشکی – مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی بهمن ۹۶ –  پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی – پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد: , ,, نتایج آزمون تیزهوشان ، مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ،  تاثیر سهمیه در کنکور سراسری ، dipcode.medu.ir ، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 ، ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ،  ثبت نام کنکور سراسری 97 ، ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد ، مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری ، مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی ، منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 ، تحصیل در استرالیا  ، حذفیات کنکور انسانی 97 ، حذفیات کنکور ریاضی 97 ، ثبت نام مدارس شاهد ، ثبت نام  مدارس نمونه دولتی ، بهترین منابع کنکور هنر 97 ، بهترین منابع کنکور انسانی 97 ، بهترین منابع کنکور ریاضی 97  ، بهترین منابع  کنکور تجربی 97 ، کنکور ریاضی 97 ، روش های مطالعه کنکور  ، ثبت نام مدارس تیزهوشان ، تکنیک های تست زنی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی نیمسال دوم ، رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی ، لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ، شرایط تحصیل در دانشگاه پردیس ،    ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور ، جمع بندی کنکور97 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، پذیرش سپاه ، معافیت سربازی ، امریه سربازی ،تحصیل در فرانسه  ، تحصیل در ایتالیا ، تحصیل در انگلیس  ، کنکور انسانی 97 ، کنکور تجربی 97 ، تحصیل در آلمان ،      انتخاب رشته زبان ،  انتخاب رشته هنر ،    ثبت نام تیزهوشان سراب ، انتخاب رشته انسانی ، انتخاب رشته تجربی ، انتخاب رشته ریاضی ، رشته ی هوشبری ، دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد ، تحصیل در ژاپن ،  رشته معماری تحصیل در سربازی بازار کار رشته فناوری اطلاعات  ، مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، روش خواندن آیات دین و زندگی کنکور ، شرایط سرباز معلم، روش مطالعه اقتصاد برای کنکور97 ، معرفی مدارس تیزهوشان ، شرایط مدارس شاهد ، نتایج انتخاب رشته دکتری 97 ، نتایج اولیه آزمون دکتری 97 ، دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری97 ، شرایط نظام وظیفه دکتری 97 ، تکمیل ظرفیت دکتری 97 ، تفاوت دوره های روزانه و شبانه ، شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ ، شهریه دکتری 97 ، ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 97 ، ثبت نام آزمون دکتری 97 ، هزینه ثبت نام آزمون دکتری 97 ، سامانه ثبت نام دکتری 97  ، تحصیل در فنلاند رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  ، دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، رشته ی مهندسی برق ، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 96 ، مدارک ثبت نام بدون کنکور ، آزمون لیسانس به پزشکی 96  ، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن ، شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97  ، شهریه دانشگاه پیام نور97 ، انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 ،  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 ، مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، تحصیل در مجارستان ، شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97  ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 ، زمان برگزاری کنکور ارشد 97 ، دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی  ، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 ، زمان آزمون فراگیر پیام نور 97  ، ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 ، ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، کارنامه سبز  کنکور ، منابع آزمون لیسانس به پزشکی ، كارشناسی ارشد بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی ، لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، كارداني مامايي بدون كنكور ،  لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ترم بهمن 96 ، کارنامه قبولی های کنکور ارشد حقوق ، پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور ، رشته هوشبری بدون کنکور ، تراز قبولی سهمیه بسیج فعال دانشگاه آزاد ، آزمون لیسانس به دندانپزشکی ، تحصیل مجدد در دوره های روزانه دانشگاه سراسری ، شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی ۹۶ ، پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی ، آزمون عملی کنکور هنر  ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، رشته های كنكور ٩٧  ، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد ، ثبت نام مامایی بدون كنكور ، شهریه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد ، اعتبار مدرک دانشگاه  پردیس ، بازار کار رشته مکانیک خودرو ،  شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ، لیست رشته های بدون آزمون علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ،  ثبت نام ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد ،  دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ ، پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی ، پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ ، کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور ، مشاوره تحصیلی تلفنی ، هزینه انصراف از دانشگاه آزاد ، پیراپزشکی بدون کنکور ، سنوات مجاز تحصیل در دانشگاه ، شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی ، دکتری دانشگاه آزاد ، شهریه کارشناسی بدون کنکور آزاد ، مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت ، زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی 97 ، پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد با شرط معدل ، پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 ، پذیرش بدون کنکور دانشجو ، سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی ، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ،  اعلام نتایج علمی کاربردی بهمن 96 ، منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت ، زلزله شناسی ، رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 97-98 ، افزایش سرعت تست زنی کنکور ، بازار کار رشته عمران در ایران ، مشاوره موفقیت در کنکور سراسری 97 ،  آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ، لیست رشته های ارشد دانشگاه آزاد ،  کد مناطق تحصیلی استان تهران ،  شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد ، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، شهریه کارشناسی بدون کنکور آزاد ، میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی گروه صنعت ،  شرایط ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور  ،  شهریه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ، لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ، شهریه دکتری دانشگاه آزاد ، شهریه رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد 97 ، ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 – 97 ، کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشکذر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بافق ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهاباد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفت ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهریز  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میبد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد ،  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاتم ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کمیجان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نراق  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بستک ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر جاسک ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرعباس ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرلنگه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پارسیان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رودان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قشم  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جزیره هرمز  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میناب ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسدآباد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تویسرکان ،  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ملایر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سامن  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهار ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابرکوه  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اردکان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رامسر  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ساری ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سوادکوه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شیرگاه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قائم شهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نکا ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوشهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آشتیان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اراک  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شازند ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهاجران ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تفرش ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جاسب ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمین ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دلیجان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زرندیه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ساوه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فراهان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چالوس ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جویبار ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گلوگاه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آمل ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندرانزلی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد لشت نشاء ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رودبار ؛ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رودسر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد صومعه سرا  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فومن ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد لنگرود ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد الیگودرز ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خرم آباد  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سلسله ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کوهدشت  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دورود ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تالش ،  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رودبار ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آزادشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علی آباد کتول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مینودشت ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرگان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کردکوی ، سایت ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد گنبد کاووس ،  سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آستارا  ،  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آستانه اشرفیه ،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بانه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلام آباد غرب ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کهنوج  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شهربابک ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سیرجان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کوهبنان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زرند ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بم  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بردسیر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بافت ، سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انار ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مریوان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قروه  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سنندج  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سقز ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیجار ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قم ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فسا  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروزآباد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قیروکارزین ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میمند ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کازرون ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد لارستان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خنج ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گراش ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد لامرد ، ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 – 97 ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مرودشت ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نور آباد ممسنی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نی ریز ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوئین زهرا ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تاکستان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قزوین  ، ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آبیک ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شال ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد صفاشهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیک شهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چابهار  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خاش ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زابل ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زاهدان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آباده ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ارسنجان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد استهبان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقلید ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیضاء فارس ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جهرم  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد داریون ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زاهدشهر  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زرقان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زرین دشت ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سپیدان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سروستان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دزفول ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رامهرمز  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سوسنگرد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شوشتر  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شوش ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ماهشهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هندیجان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خرمشهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مسجد سلیمان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خدابنده  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هیدج  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دامغان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سمنان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شهمیرزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شاهرود ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهدی شهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرمسار ،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایرانشهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قوچان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فردوس ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جوین ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سبزوار ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تربت حیدریه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تربت جام  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تایباد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بردسکن ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قاینات  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد طبس ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیرجند ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فارسان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شهر کرد  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بروجن ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورامین  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فیروز کوه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد صفا دشت ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پردیس ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دلوار  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جم ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دشتستان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خورموج ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جزیره خارک ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کنگان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دیر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوشهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر دیلم ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اهرم  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دهلران ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایوان غرب ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهران ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایلام  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هشتگرد  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نظرآباد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد طالقان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گلپایگان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هرند ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نطنز ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نجف آباد  ،  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نائین ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میمه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مبارکه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد لنجان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فلاورجان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شهرمجلسی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شاهین شهر  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سمیرم ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایلام  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهران ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایوان غرب ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دره شهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دهلران  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اهرم  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهاباد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میاندوآب  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نقده ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اردبیل  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیله سوار ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان ،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصلاندوز ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مشکین شهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گرمی  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اردستان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خوراسگان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زواره  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بادرود ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تیران  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خمینی شهر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دولت آباد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دهاقان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سلماس ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ارومیه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هشترود  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هادی شهر  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورزقان  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترکمانچای ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میانه ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ممقان ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ماکو ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شاهین دژ  ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراغه ،  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مرند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ملکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی



:: برچسب‌ها: پرستاری,

نویسنده : محسن تاریخ : دو شنبه 2 بهمن 1396



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مرکز مشاوره ایران تحصیل مي باشد.