مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی
مرکز مشاوره ایران تحصیل
یران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مش

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیلیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دفترچه دانشگاه علمی کاربردی لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی azmoon.medu.ir ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور dipcode.medu.ir ثبت نام کنکور سراسری 97 ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 ثبت نام دانشگاه آزاد


مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی برای دانش آموزان دبیرستان های سراسر کشور که قصد شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها در سال های مختلف را دارند، از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است. چرا که این دانش آموزان برای ثبت نام در کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور می بایست کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود را داشته باشند و در هنگام ثبت نام برای کنکور سراسری ورودی دانشگاه، این کد را وارد سایت کرده، و سوابق تحصیلی خویش را به سازمان سنجش تحویل دهند. بنا بر این شیوه ی مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی برای مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی برای دانش آموزان دبیرستان های سراسر کشور، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.دانش آموزان استان تهران می توانند برای آگاهی از کد مناطق تحصیلی استان تهران روی عبارت کلیک کنند و دریافت کد را از سامانه dipcode.medu.ir انجام دهید.

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی به طور کلی برای افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور را دارند نیز، مسئله بسیار مهمی است. چرا که این افراد در صورتی که مدرک دیپلم خود را بعد از سال 1384 شمسی، دریافت کرده اند، می بایست به دنبال کد سوابق تحصیلی خویش رفته و با مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی ، این کد را نزد خود نگه دارند و سپس در هنگام ثبت نام در کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور، در سایت سازمان سنجش، کد سوابق تحصیلی را وارد کرده، از صحت آن مطمعن شده و سوابق تحصیلی خویش را به سازمان سنجش، ارائه دهند. بنا بر این شیوه ی مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی که نیاز مند آموزش است، توسط گروه ایران تحصیل در این مقاله به طور کامل آموزش داده شده است تا داوطلبین گرامی دیگر مشکلی برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی نداشته باشند.

کانال مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

کانال مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی ، کد ناحیه اخذ دیپلم و ثبت نام کنکور سراسری 97

با مشاوران مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170706187

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل.

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی – چه افرادی نیاز به این کد دارند؟

تنها افرادی به این کد نیاز دارند که دیپلم خود را در یکی از رشته های نظر مثل ریاضی، تجربی، انسانی از سال 1384 به بعد گرفته باشند به این کد نیاز دارند که می بایست با مراجعه به سایت و مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی ، این کد را دریافت نمایند.

همچنین تنها افرادی به کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نیاز دارند که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 1391 به بعد گرفته باشند. این افراد نیز می بایست با مراجعه به سایت و مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی، این کد را دریافت نموده نزد خویش نگه دارند.بنابراین افراد دارای دیپلم نظام قدیم یا فنی حرفه ای یا کاردانش یا افرادی که دیپلم خود را قبل از سال 1384 گرفته اند، نیازی به مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ندارند. لازم به ذکر است قبل از شرکت در کنکور مقاله های حذفیات کنکور ریاضی 97 ، حذفیات کنکور انسانی 97 کنکور تجربی 97  را مشاهده کنید.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد اینجا را کلیک کنید.

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی – راهنمای دریافت – dipcode.medu.ir

ابتدا به سایت سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها  وارد شده بعد از باز کردن سایت و مطالعه اطلاعیه های مهم سایت، گزینه ” برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی اینجا را کلیک کنید ” را انتخاب کنید.در مرحله بعد می بایست کد دانش آموزی و کد منطقه و کد مقطع و تاریخ تولد خود را وارد نمایید. توجه فرمایید که کد مقطع به صورت لیست می باشد و شما می بایست مقطع خود را از گزینه های لیست انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب گزینه ورود، در مرحله بعد، اطلاعات شما به همراه نمرات امتحان های نهاییتان ، نمایش داده می شود. لطفا در این مرحله همه اطلاعات و نمرات امتحان های نهایی خویش را چک کرده در صورت وجود مغایرت مراتب را پیگیری کنید. بعد از اطمینان از صحت اطلاعات، کد سوابق تحصیلی دیپلم خود را دریافت کنید. در مرحله بعد همین کار را برای مقطع پیش دانشگاهی انجام داده و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خویش را مشاهده و دریافت نمایید.

 

برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ،

 ثبت نام کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها 97 

با مشاوران مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170706187

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل.

 مطالب مرتبط:

شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

تراز قبولی سهمیه بسیج فعال دانشگاه آزاد اسلامی

آزمون عملی کنکور هنر – نحوه ثبت نام در آن

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور بدون آزمون  

کد منطقه برای دریافت سوابق تحصیلی

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم (بهمن) ۹۶

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی

azmoon.org



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : محسن تاریخ : جمعه 22 دی 1396



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به مرکز مشاوره ایران تحصیل مي باشد.